Nyheder om dansk og international svømning

Watery søger SoMe og influencer manager

7. februar 2021, AF Swimnews.dk

Skandinaviens største specialforretning indenfor udstyr til svømmere, Watery, søger en Some- og Influencer manager til international ekspandering med start hurtigst muligt. Det er således en stilling som er relevant for mange svømmere - både tidligere og nuværende.

Du kan læse mere om jobbet herunder, og se det fulde jobopslag ved at trykke her.

SoMe og influencer manager til interntionalt svømmebrand

Vi søger en (kommende) stjerne med ansvar for at opstarte og udvikle Watery internationalt, som den nye fede internationale svømmeshop, på de sociale medier samt håndtering af internationale influencers.

Så hvis du er hjemmevant på de sociale medier (enten privat eller i arbejds-øjemed) og dermed har en føling af hvad der virker på Facebook/ Instagram / Tiktok, har en naturlig interesse og kendskab til enten svømning eller vand-sport og kommer med et stort gå-på-mod og ønske om at arbejde med stor frihed under ansvar, så er du muligvis den vi søger til denne vigtige position som SoMe og influencer manager.

Vær med til at bygge vores kommende internationale svømme-shop

Siden Watery i slutningen af 2016 blev lanceret af tidligere elitesvømmer Daniel har forretningen oplevet konstante vækst-rater på over 150% år-til-år og ramte i 2020 en omsætning på +25 DKK mio med et ungt og motiveret team på 20 mennesker (50% på fuldtid) og dermed fortsat som den ledende skandinaviske svømmeshop

Til at støtte op om disse fortsatte store ambitioner søger vi altså nu en sulten person, der vil få ansvaret for at udvikle Watery internationalt på de forskellige sociale medier samt finde og samarbejde med interntionale mikro- og makro influencers. Dertil sikre at content fra samarbejder stemmer overens med vores brand og evt. kan bruges i vores betalte annoncering. Planlægning, kommunikation og sans for detaljen og det visuelle er altså nødvendige egenskaber for denne stilling med et mål om at udvikle Watery´s brand awareness internationalt.

Du vil blive en del af og arbejde tæt sammen med vores kreative-team på snart 3 personer (2 content creators + 1 youtube creator) samt vores head of paid social, som i fællesskab skal sikre et knivskarpt udtryk for brandet. Det er altså ikke et krav at du selv er en haj i photoshop eller premiere pro, dog vil det være et stort plus hvis du har basic kompetencer og forståelse indenfor content produktion mht. billeder og video, så du selv kan producere dele af indholdet.

Du vil altså komme ind til opstarten af vores internationale lancering og vil fra starten få stor mulighed for at påvirke retningen. Dertil bliver du ellers en del af et ungt og uformelt miljø, hvor de bedste ideer altid vinder og alle er en del af Watery for at gøre en réel forskel i svømme-industrien.

Til denne position er lang erhverserfaring med SoMe / influencere ikke det vigtigste, blot du har viljen og nysgerrigheden til at blive en af branchens bedste over tid.

Kommenter nyhed